مطالب مرتبط:
مازندرانی ها افزون بر 76 میلیارد ریال به محور مقاومت کمک کردند
شهید صفی الدین فردی مصمم در پیمودن راه مقاومت بود
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت؛ دکتر حیدری
کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت در مشهد اردهال+تصویر
2 حمله مقاومت اسلامی عرق به هدفی حیاتی در ایلات اشغالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 21:352024-10-25سياسي

شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن ها ایجاد نکرده است


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی رغم به شهادت رسیدن تعدادی از رهبران مقاومت، هیچ گونه اختلالی در توانمندی جبهه مقاومت دیده نشده است.

- شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن ها ایجاد نکرده است جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی رغم به شهادت رسیدن تعدادی از رهبران مقاومت، هیچ گونه اختلالی در توانمندی جبهه مقاومت دیده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار قاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین روایت مقاومت با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری بر عهده همه کسانی است که می توانند این کار را انجام دهند، گفت: جنگ امروز جبهه مقاومت و نظام سلطه، در دو بُعد نظامی و عملیات روانی در جریان است.

سردار قریشی در ادامه، بر ضرورت تبیین پلیدی های رژیم صهیونیستی و بیان دقیق جزییات اقتدار جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: علی رغم به شهادت رسیدن تعدادی از رهبران جریان مقاومت طی مدت اخیر، هیچ گونه اختلالی در توانمندی جبهه مقاومت دیده نشده است و اتفاقات روزهای اخیر نیز، این گزاره را تایید کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رسانه های بیگانه امروز علناً اعلام می کنند که وضعیت اسراییل به شدت به هم ریخته است و تعداد زیادی، از اراضی اشغالی فرار کرده اند.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - جانشین رییس سازمان بسیج - سازمان بسیج مستضعفین - مقاومت - رییس سازمان بسیج - جبهه مقاومت - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن ها ایجاد نکرده است

شهادت رهبران مقاومت اختلالی در توان آن ها ایجاد نکرده است